Webinar: Digital Marketing Tools
Τι αφορά
Το webinar Digital Marketing Tools θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά μέσω MICROSOFT TEAMS την Κυριακή 15 Ιανουαρίου στις 18.00. To webinar θα αφορά μια σειρά από εργαλεία της Google και άλλες θεματικές του digital marketing, απαραίτητες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Διάρκεια
Το webinar θα διαρκέσει 3 ώρες, από τις 18.00 εως 21.00
Τρόπος διεξαγωγής
Το webinar θα πραγματοποιηθεί μέσω MICROSOFT TEAMS. Ο σύνδεσμος σύνδεσης θα κοινοποιηθεί σε ομάδα στο Facebook, ειδικά για τους συμμετέχοντες ώστε να μπορούν να υποβάλουν ερωτήματα μετά την εκπαίδευση.
Στην περίπτωση που δεν είστε μέλος του Facebook, μπορείτε να εισέλθετε με τον παρακάτω σύνδεσμο:
Τι χρειάζεται για το webinar;
Δεν απαιτείται κάτι ιδιαίτερο.
Συνιστάται να έχετε εγκαταστήσει το MICROSOFT TEAMS στον υπολογιστή σας αν και δεν είναι απαραίτητο. Να έχετε δοκιμάσει μικρόφωνο και ήχο στον υπολογιστή σας γιατί δεν θα είναι δυνατή βοήθεια από τον εισηγητή.
Λόγω του ότι ο εισηγητής θα δείξει πρακτικά παραδείγματα για το στήσιμο μιας διαφήμισης στα Google Ads, συνιστάται να έχετε ανοίξει έναν λογαριασμό στα Google Ads.
Οδηγίες για το πως να ανοίξετε έναν λογαριασμό στα Google Ads θα βρείτε στο παρακάτω βίντεο για την χρήση του Keyword Planner
Επιπρόσθετα να έχετε εύκαιρους κωδικούς στο Etsy για όσους θελήσουν να δουλέψει ο εισηγητής πάνω στο δικό τους Etsy shop.
Θεματολογία του webinar
Η θεματολογία απευθύνεται περισσότερο σε χρήστες/κατόχους e-shop. Βασικός σκοπός είναι η γνωριμία ενός επιχειρηματία, ιδιοκτήτη e-shop και χειροτέχνη με τα διάφορα απαραίτητα εργαλεία για τον έλεγχο, παρακολούθηση και βελτιστοποίηση ενός website. Ένα μέρος του σεμιναρίου θα αφορά σε πρακτικές στο Etsy.
- Εισαγωγή στο Digital Marketing Funnel
- Τι είναι τα UTMs [σκοπός, δημιουργία, παρακολούθηση]
- Τι είναι τα Google Analytics 4 [Traffic acquisition, Engagment & Funnels]
- Τι είναι το Google Search Console [Έλεγχος keywords & όρους αναζήτησης]
- Τι είναι το Google Ads [Keyword Planner & Είδη διαφήμισης]
- Google Tag Manager [Tags & Παρακολούθηση Conversions]
- Στήσιμο διαφήμισης Bumper Video
- Τι είναι το Google Merchant Center / Διασύνδεση με Etsy shop
- Search Engine Optimization [eshop / Etsy shop]
- Νομικές υποχρεώσεις ενός e-shop / Etsy shop [όροι χρήσης, επιστροφές, GDPR, προσωπικά δεδομένα). Αυτή η ενότητα θα διαρκέσει μισή ώρα με εισηγητή τον δικηγόρο Δημήτρη Μαραγκό, ο οποίος ειδικεύεται σε νομικά θέματα που αφορούν το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να υποβάλλουν ερωτήσεις στις οποίες θα απαντήσει ο κ. Μαραγκός.]
H θεματολογία ενδέχεται να έχει μικρές αλλαγές μέχρι την διεξαγωγή του webinar ανάλογα με τον χρόνο και τις ανάγκες των συμμετεχόντων.
Δωρεάν συμμετοχή
Η συμμετοχή είναι εντελώς δωρεάν. Απαιτείται η προ-εγγραφή με την παρακάτω φόρμα.
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ονομάζομαι Γιάννης Δενδρινός.
Δραστηριοποιούμαι στον χώρο του Digital Marketing τα τελευταία 7 χρόνια κατέχοντας τεχνογνωσία με πρακτική εφαρμογή στις δικές μου επιχειρήσεις. Το 99% των πελατών μου προέρχονται από το διαδίκτυο.
Έχω αναλάβει το SEO και τις διαφημιστικές καμπάνιες στα Google Ads για ιστοσελίδες πολλαπλών επιχειρήσεων. Έχω εκπαιδεύσει πάνω από 100 χειροτέχνες που δραστηριοποιούνται στο Etsy με ένα ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό webinar για χειροτέχνες.
Έχω παρακολουθήσει εξιδεικευμένα εκπαιδευτικά webinars σε ότι αφορά το SEO, τα Google Ads, Google Analytics, Instagram & Facebook και εκπαιδεύσεις που αφορούν διάφορες θεματικές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πιστεύω ακράδαντα πως η αποτελεσματική εμπειρία προέρχεται από πρακτική εφαρμογή στην δική μας επιχείρηση πάνω από όλα.
Έχω σπουδάσει τεχνικός αυτοματισμών και συντήρηση έργων τέχνης. Έχω εργαστεί ως ηλεκτρολόγος σε αυτοματισμούς από το 1999. Το πάθος μου είναι η γλυπτική με μέταλλο και η τέχνη. Το 2015, ίδρυσα το everythinginart.com και από το 2019, είμαι συν-ιδρυτής του artopenheart.com, ενός εργαστηρίου εικαστικών για παιδιά και ενήλικες και του craftgo.gr που δραστηριοποιείται στο digital marketing. Πεποίθηση μου είναι ότι οφείλουμε να είμαστε προσαρμοστικοί και ευέλικτοι στις ψηφιακές αλλαγές τις εποχής μας.
Είμαι 45 ετών, παντρεμένος και πατέρας 2 παιδιών.
Craftgo | Youtube | βοηθητικά Videos
Άνοιγμα λογαριασμού στα Google Ads
Τι χρειάζεται για να ανοίξεις ένα e-shop
Αναφορές του Webinar
- Πως φτιάχνω ένα πλάνο marketing (kemel.gr)
- Τι είναι το digital marketing? (Hubspot)
- 10 πράγματα που ξέρουμε ότι είναι αλήθεια (Google)
- Πως να βελτιώσεις το δικό σου marketing funnel (Cooler Insights)
- Τι είναι και πως φτιάχνουμε Buyer Persona (Hootsuite)
- Τα βασικά metrics του Analytics 4 (Measure School)
- UTM Campaign Builder Google (Εργαλείο δημιουργίας UTM / Google)
- Πως να εγκαταστήσετε το Google Tag Manager (Hubspot)
- Εφαρμογή διασύνδεσης προϊόντων μεταξύ Etsy / Woocommerce / GShopping / Facebook (exportyourstore)