Νέος Κανονισμός GSPR
Νέος Κανονισμός GSPR Ο Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Γενική Ασφάλεια των Προϊόντων (GSPR) 2023/988, που τίθεται σε εφαρμογή από τις 13 Δεκεμβρίου 2024, αποτελεί ένα σημαντικό νομοθετικό πλαίσιο…
Read More
Νέος Κανονισμός GSPR Ο Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Γενική Ασφάλεια των Προϊόντων (GSPR) 2023/988, που τίθεται σε εφαρμογή από τις 13 Δεκεμβρίου 2024, αποτελεί ένα σημαντικό νομοθετικό πλαίσιο…
Σεμινάριο Κατασκευής Etsy Shop Το Σεμινάριο κατασκευής Etsy Shop πραγματοποιείται ατομικά & μόνο διαδικτυακά κατόπιν ραντεβού. Περιλαμβάνει το άνοιγμα του Etsy Shop και ότι διαδικασία απαιτείται με την καθοδήγηση ενός…
Η διαφήμιση με Google Ads αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς τρόπους προβολής ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στο διαδίκτυο. Μέσω των διαφημίσεων Google, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν και προβληθούν στο κοινό τους με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα.
Από τον Ιούλιο του 2023, το Universal Analytics (GA3 ή UA) θα αντικατασταθεί με το Google Analytics 4 (GA4) που χρησιμοποιούν διαφορετικά μοντέλα δεδομένων. Το μοντέλο δεδομένων του GA3 βασίζεται σε περιόδους σύνδεσης και προβολές σελίδας. Αντίθετα, το GA4 βασίζεται σε συμβάντα και παραμέτρους. Αυτό σημαίνει ότι οι δύο πλατφόρμες ανάλυσης συλλέγουν, επεξεργάζονται και αναφέρουν τα ίδια δεδομένα με διαφορετικό τρόπο. Και οι διαφορές δεν σταματούν εκεί. Το GA4 εισάγει επίσης ένα νέο περιβάλλον, με νέα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον τον προκάτοχό του.
Σε αυτό το βίντεο θα βρείτε σημαντικά εργαλεία για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο.
Webinar: Φορολογία στο διαδίκτυο (eshop / Etsy, Amazon, ebay) Νομικές υποχρεώσεις για eshop Τι χρειάζεται για την κατασκευή ενός e-shop Βασικές πληροφορίες: Διάρκεια: 2 ώρες Φορολογικά - 2 ώρες Νομικά…
Εργαλείο λέξεων-κλειδιά Keyword Planner της Google Πως να έχουμε πρόσβαση σε ένα δωρεάν εργαλείο που βρίσκει λέξεις-κλειδιά Άνοιγμα λογαριασμού στο Google Ads Στο παρακάτω βίντεο θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες…